346|
دارم سعی میکنم یکم وقتمو مدیریت کنم
الان خستهام ولی واقعا دلم میخواد همهچیز رو با یه ویس توضیح بدم. اینکه این یکی دو روز چه اتفاقاتی افتاد و چی درانتظارمه. واقعا حواشی بیمارستان چندبرابر دانشگاهه.
فعلا خسته و نگرانم ولی امیدوارم فردا بیام بنویسم:)
*کامنتهارم تایید میکنم❤️
+ نوشته شده در یکشنبه پنجم اسفند ۱۴۰۳ ساعت 0:21 توسط
|