دارم سعی میکنم یکم وقتمو مدیریت کنم

الان خسته‌ام ولی واقعا دلم میخواد همه‌چیز رو با یه ویس توضیح بدم. اینکه این یکی دو روز چه اتفاقاتی افتاد و چی درانتظارمه. واقعا حواشی بیمارستان چندبرابر دانشگاهه.

فعلا خسته و نگرانم ولی امیدوارم فردا بیام بنویسم:)

*کامنت‌هارم تایید میکنم❤️